2011. május 1., vasárnap

Szombat- ^.^

Bocsi,nem Szombaton írtam,csak későn értem haza(már nem volt életkedvem)...
"Ne nyugtalankodj! Úgyis másképp történik minden, mint ahogy elgondolod."

Hát a mai nap:).Reggel készültünk Laciékhoz.Mivel vittük a vendégasztalunkat,ezért nem fértem be a kocsiba és busszal kellet mennem xD.Hát odaértem 11 fele.Zsófi ott várt a buszmegbe(na jó akkor előről:Lacihoz azért mentünk mert Rékának pénteken volt a ballagása :D).Hát odamentünk és jól megbombáztak minket pogácsával,mert kaja az még nem volt.Ettünk,ittunk röhögcséltünk meg néztük a TV-t.Aztán 2 és 3 között megjöttek a többiek.Kereken 3kor elkezdtünk enni.Ebéd után Réka elmondta a búcsúszöveget,amit a ballagáson is elmondott.Utána körbeadta a tarisznyáját.Akkor mindenki elkezdett játszani a Catan telepesei nevet viselő játékkal(én nem szeretem ezeket a játékokat ezért mi anyával nem is játszottunk).Hát természetesen Tomi nyert,aki Zsuzsával olt egy csoportban.Hát aztán pont hazaértünk a Csillag Születikre.
Nekem így legyen ötösöm a lottón.Úgy megmondtam,h a Gomes,az Appril Project,Timi Chen és Teca jut tovább:)

Napértékelő jelentés:
Menő.Jó sok fincsi kaja,CsSz
Gáz:Ilyen ma nem is volt...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése