2011. május 25., szerda

Vasárnap-esszé körmölés/gépelés

Ma meg akartam ölni a világ legszexibb emberét.
De az öngyilkosságot a törvény bünteti.:)


Ma itt voltak Laciék(Laci és Anna).Catanoztunk és Monopoliztunk.Catanba nem vagyok annyira jó:S.Nekem nem mennek a stratégiai játékok.Nem tudtak sokáig maradni.Mikor elmentek írtam az esszém.Már 500 szó megvolt.Még ugyanennyi kellet.Meg is sikerült írnom.Küzködések árán.De sikerült.:)
Aztán délután elmentünk Anyával és Mamával a (z)Acskóba...Át lessz rendezve a szobám,és ágyat meg gardróbot kellet nézni.Olyan jól fog kinézni;már látom lelki szemeim előtt :D.Nem csináltam ezen kívül túl sok mindent.Csak a kertben,a hintaszékben tanultam irodalmat.Olyan jó,h kiülhetek a kertbe olvasni.Szeretem a tavaszt.:D

Napértékelő jelentés:
Menő: ^^
Gáz:-.-
(ide most mást nem tok írni xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése