2011. május 25., szerda

Szombat!!-Istenem!!Áááá.....♥:$

Ő most a szív-szerelmem♥


Na a mai nap.Ideges voltam,aztán pedig nagyon jól éreztem magam :)
Reggel mentünk Csubival és Petyával az evangélikus templomba énekelni.Oda kellet érnünk10:00-ra,de csak 11:30-kor kezdték.Jó,amint elénekeltük a himnuszt én zúztam a moziba♥
Épp,h odaértem!!Mázli,h nem mentek be nélkülem.Kész idegvoltam,de megérkeztem♥
A film csúcs volt.Gabival meg Rebivel sikitoztunk(mivel 3D-ben néztük:D).És még egy cuki srác is volt benne(Johnny Depp-en kívül):$.Mindig azt hittem,h meghalt,de aztán mindig megjelent :).A moziba szétfagyott a lekelm,kint meg nagyon meleg volt...Hazaértem, és itthon még megnéztem szinte az összes vígjátékot ami meg van DVD-n (jó kis időtöltés :P)
Na ennyi mára,
Zárul Tami Blogger tára xD!!

Napértékelő jelentés:
Menő:FILM!!!♥Jonny Bepp♥ :)
Gáz:éneklés >.<

Itt a mozis csapat♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése