2011. május 18., szerda

Szerda-Egy gyors összefoglaló!!

Minden egyes ember csak ember, ennél te sem vagy több és ő sem kevesebb.




Bocsi,h nem írtam,de annyi dolgom volt.:/
Na akkor:
Kedd:Nem volt suli.Enikő néninél voltam >.<
Szerda:Unatkoztam.....:y
Csütörtök:Még inkább unatkoztam.
Péntek:No suli,lovi,hülyülés,Enikő néni >.<
Szombat:Orsi,Viki(és a többiek) kung-fu és szanda bemutatóján voltunk.Hát a Rebeka djágaságom a pihentagyú beszólásaival szórakoztatott minket.Annyira hülye...xD.A Rebeka 'vlakit' elnevezett meleg srácnak.Hát komolyan!!Nagyon kész.
Délután Csillánál voltam és ott is aludtam.Nagyon sokat hülyültünk és néztük a Csillag Születiket.
Vasárnap:Erről inkább ne akarok beszélni.Az egész nap pocsék és elcseszett volt.Annyira szomorú vagyok.:'(

 


Hétfő:Suliba kikészültünk és meghülyültünk.Tánci-Tánci a folyosón és a szokásos hülyeségek.
Kedd:Fát ültettünk a focipályánál.Ehez megosztok egy dalt:


És itt van ma:ma nagyon szar kedvem volt.Csak egy ember volt akivel szívesen beszéltem volna(Csubeen kívül),de azt nem mondom meg...xD.Nahát nem mondok semmít.Fáradt voltam(sztem a gyogyó miatt.)
Na szevasztok jóarcok,testvérek!! xD


Hétértékelő jelentés:
Menő:CsSz.,Fa,Szórakozás Csubeeval,Bemutató :D
Gáz:Gyógyszer,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése