2011. május 4., szerda

Szerda-Jájj!!!

"Szerelem mért múlsz??
Szerelem mért fájsz??"

Ma!!Na igen ma!!Csak délre kellet menni suliba(LoL).Rebivel mentem.Buszon beszélgettünk(persze fizikáról,mert ma tz-t írtunk).Beértünk.Megírtuk a tz-t(sztem jó lett.rem nem lesz hármas).Szünetbe Csubival a folyóson "táncoltunk"(már ha a mi táncunkat úgy lehet hívni).Kicsit se néztek a nagyok minket hülyének xD.Föcin vettük a "jakcsikat"(így hívja a tantó bácsi a japánokat xD).Hát jöttünk is haza.Aztán jött apa.Megcsinálták a bicómat.El is mentünk a Tomival cangázni.Felmentünk a temetőhöz anyunak virágot venni.Nem voltunk túl sokáig távol :D.Én mentem aztán 6 fele még egy kört.Szerencsére nem esett le a pedálom.Tomival sokat hülyültün(bokszoltunk...:D).Ennyíí♥

Napértékelő jelentés:
Menő:Tánci,Tánci a folyosón xD
Gáz:Az álmom.Egész nap azon gondolkoztam(nem írom,le mert akkor a körülbelül 2 olvasómat is elijesztem...:S)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése