2011. május 20., péntek

Péntek-Elegem van,Elegem van,Elegem van!!!:/


A barátságban a legjobb szándék végül mindig a barátot bántja, és ezzel magunkat bántjuk.



Ma nem jött össze semmi.Kissé depis lettem.
Angol:Kaptam egy ötöst :)
Rajz:Nem volt semmi.Rajzolgattunk beszélgettünk.
Matek:Kaptunk egy kis fejmosást(persze pár emberre nem vonatkozott)
Magyar:Összefoglaltunk,meg megbeszéltük,h megnézzük a Magyar Vándort.:D
Tesi:Rebeka az öltözőben közölte,h el akar menni a suliból.Jó hát ha nem tetszik neki,és nem tartja be amit ígért...(mondtuk neki a Vikivel poénból(kicsit erős poén),h "takarodjon".:/)Teljesen bepöccent.Ő szerinte mi komolyból gondoltuk.nekiállt feljebb.És én lettem a rossz.Csak azért akar elmenni,mert az Ádám piszkálja.Engem 2 évig folyton piszkáltak.Akkor én lettem volna magántanuló!?Akkor minek jött át?Kisképzőbe onnan is lehetett volna átmenni.Vagy mondta volna.Engem nem érdekel.Ha nem szeretném akkor nem lennék 12 éve a bnője.És persze én lettem a rossz.Orsi szemében is.Már ugyan megbeszéltük ezt Vikivel,Fannival És Csubival.Nem kéne azért mindenkit a háta mögött kibeszélni.Ennyi.Lezártam,és nem érdekel,ha utálni fog.
Ma még megyünk Anyával a Büszkeség és Balítéletre.
Hát kész.

Napértékelő jelentés:
Menő:-
Gáz:Minden.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése