2011. május 9., hétfő

Csütörtök-Hát ízé....

Szerintem pénzért nem lehet boldogságot venni,
 főleg akkor nem, ha rossz boltba téved be az ember.

Ma nem volt semmi.Pfh.Nekem csak ilyen unalmas napjaim vannak.
Magyarral kezdtünk:első órán semmit nem csináltunk.Második órán viszont a Mizu-t elemeztük(megtaláltam az elemzését,és bevittem).Vicces volt xD
Matek:nem volt semmi különös.
Angol:hát mivel nem volt a föi tanár,ezért a kezdő angolosok tanárja olt velünk.Csak a matek lecót csináltuk egész órán...
Info:csak a szokásos.Valamit programoztunk vagy mit tom én....
Ofő.Megbeszéltük a szombatot.:D
Aztán hazaöttem és csináltam a fonást péntekre.

Napértékelő jelentés:
Menő:Magyar óra (LoL)
Gáz:A fonásom pályázatra(azt nem lehet mondani,h nem foglalkoztam vele...)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése