2011. május 9., hétfő

Szombat-Bicikli!!:D

A boldogság nem olyasmi, amiből egyetlen méret mindenki számára megfelel.

Ma nagyon vicces volt.Jól éreztem magam,és szerintem nem csak én.
Reggel 10-re kellet biciklivel a sulihoz menni.Sárival és Pateszzal találkoztam 9:40-kor a Tóth Józsefen.Odaértünk.Vártunk a Lejlára,de természetesen cseszett eljönni(hát igen,ennyit róla...).Így nélküle kellet elindulnunk.Kb. fél óra(max:45 perc)alatt odaértünk a Kopaszi-gátra.Úgy terveztük,h ott fogunk várni Sigmond tanár úrra.Kicsit késve,de megérkezett.Így hát már teljes létszámmal megindultunk a Margit sziget felé.Útközbe persze bringát szereltünk,Gabit vigasztaltuk,röhögtünk.Szerencsére odaértünk.Akkor már Viki,Rebi és a többiek nagyon rég ott voltak.Természetesen csak Tomi és Szau nem tudta,h hol a Nagyrét(de mit vártunk tőlük...).No hát mi persze őket is megtaláltuk.Aztán Vikivel és Sárival körbementünk a szigeten.Nagyon elvoltunk.Sári olyan pihentagyú beszólásokkal szórakoztatott minket :).Amikor Vikivel ketten ültünk a padon egy szarkát,aki kukázott .Olyan viccesen nézett ki szegény szerencsétlen madár xD.
Hát 3-kor mindenki elindult hazafele.Mi a kis biciklis csapatunkkal(csak Barbiék nem jöttek velünk vissza) indultunk el.Megint egy lendülettel elértünk a Kopaszira.Ott "megváltunk" Pannától.Hát a sulihoz már olyan rövidnek tünt az út.Igaz Sáival nekünk csak ott jött a neheze.Nekünk még fel kellet mennünk a hegyen.Igazán nehéz felmenni a macskaköves úton(Sári olyan jó helyeket talál.Alig bírtuk feltolni a cangát).
Hazaérve annyira rám tört a fejfájás.Nem véletlen.Természetesen napszúrást kaptam.Rendesen le is voltam égve.Mindenhol.Dehát ezzel a fehér bőrömmel :D.Igazán jól éreztem magam ma.

Napértékelő jelentés:
Menő:Minden jó volt ma
Gáz:Leégtem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése