2011. április 26., kedd

Kedd-Az uccsó nap...:(

A zene az kell,hogy ne vesszünk el,
hogy mégse adjuk fel!!

Ma volt a szünet utolsó napja!!Ezt a három napot még igazán nekünk adhatták volna.No mind1.Nem úgy kell felfogni,h ez az utolsó nap,hanem úgy,h még egy teljes napom van hátra.
Hát reggel,ha akartam volna se tudtam volna aludni,mert drágajó ídesanyámnak sajnos menni kellet dolgozni,én meg persze,h felkeltem arra,h bontja a berendezést.Hát le kellet mennem a Savóba,úgyh lementem.Egy kis levegőváltozás nem árt.Olyan arcok voltak a buszon,h bakker.Volt egy fickó(mint utólag kiderült),akire teljesen azt hittem,h lány.Igaz,h sok fiúra lehet mondani,h úgy néz ki mint egy lány,de ez tényleg.Csak akkor jöttem rá,h fiú,amikor a spanja kimondta a nevét.
Nohát hazajöttem,aztán átmentem Zsuzsihoz,h nyírjon meg(kisbirka lettem xD).Aztán tanultam(igen néha ilyet is szoktam...).Csubit felhívtam,h mi a fizika házi.Egyszer "akarom" önszántamból megcsinálni,de akkor meg nem tudom mi az...Meg tanultam egy kicsit angolul is.
Nohát megyek.Van egy jó dolog a szerdákban:Alhatok 7-ig(ÉLJENEK A LYUKAS ÓRÁK!!)

Napértékelő jelentés:
Menő:inkább hagyjuk...
Gáz: az a "fiú"a buszon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése