2011. április 23., szombat

Csütörtök-Gabiéknál!!


Ma nagyon jó volt!!Reggel egyedül voltam itthon(anya elment,Tomi meg Ádiéknál aludt).Végre sokáig tudtam(volna)aludni.11 fele elindultam Csubiékhoz..Onnan mentünk Érdre vonattal.A megállóban ott várt Gabi.Elindultunk hát hozzájuk(vittem sütit,és hát mire odaértünk kissé megolvadt xD).Útközben megálltunk fagyizni(Nyámíí♥).Mivel Gabi le akarta vágni az utat,ezért átvágtunk a temetőn.Amikor már majdnem kiértünk a temetőből,belebotlottunk egy temetésbe(Ooopsz!).Mivel fagyiztunk nem akartunk taplók lenni,ezért a temetést is kikerültük.Nagy szerencsésen odaértünk.Rögtön belevágtunk.Gabi először kibontotta az ajándékait.Csubi egy Puskin könyvet és a 300-at adta(jó választás).Én Nógráditól a Hogyan Neveljünk? c. könyvet adtam neki.Utána elkezdtük feltölteni a vízi lufikat. Előszőr elkezdtünk Pinátázni(hát inkább hasonlított egy káposztára xD).Gabi a harmadik csapásra lecsapta.Tök fincsi cukrokat rakott bele.Aztán elkezdtük egymást a vizes lufikkal dobálni.Olyan pillanatkép készült a Gabiról(fotós átka).Gabi jól tüdőn dobott(nem fájt,de azért a földre kerültem tőle).Természetesen mind a hárman csurom vizesen ültünk le ebédelni.Nagyon finom volt a pilményi.Aztán elkezdünk Wii-zni!!Az egész végig röhögtem.Amikor teniszeztünk alig láttam a labdát és nem is tudtam elütni.Ilyen béna ember csak egy van a földön:ÉN!!
Miután végeztünk a játékkal elkezdünk "zongorázni".Jobban mondva úgy csináltunk Csubival mintha tudnánk.
Este megnéztünk a Jackass 3-t.Szétröhögtük a fejünket,de voltak nagyon gusztustalan részek,és olyanok is,amik már nekünk fájtak.este még a Horrora Akadva 4-et és 2-t is megnéztük.

Napértékelő jelentés.
Menő:Az egész nap
Gáz:Sütim,h elolvadt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése